Zwroty i reklamacje
Reklamacje i zwroty
Zawsze staramy się, aby produkty z naszego sklepu spełniały oczekiwania naszych klientów. Jeśli jednak coś pójdzie nie tak i zajdzie potrzeba zwrotu lub reklamacji kupionego towaru, poniżej znajdziesz informację o tym, co zrobić w takim przypadku.
Jeżeli będziesz potrzebował dodatkowej pomocy – skontaktuj się z nami. Bardzo zależy nam na Twoim zadowoleniu i na pewno postaramy się rozwiązać problem.
1. Jeżeli paczka wygląda na uszkodzoną lub poobijaną – zrób jej zdjęcia jeszcze przed otwarciem. Następnie otwórz przesyłkę i jeśli w środku znajdują się uszkodzone produkty, skontaktuj się z kurierem, który dostarczył paczkę lub zgłoś swoje uwagi przy paczkomacie.
Następnie wypełnij formularz reklamacji/zwrotu, który możesz pobrać TUTAJ i wyślij go na adres sklep@zabawydokawy.pl. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku dni roboczych.
2. Jeżeli produkty w paczce są uszkodzone – zrób im zdjęcia, wypełnij formularz reklamacji/zwrotu, który znajdziesz TUTAJ oraz wyślij go razem ze zdjęciami produktów na adres sklep@zabawydokawy.pl. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku dni roboczych.
3. Jeżeli chcesz zareklamować produkt – wypełnij formularz reklamacji/zwrotu, który znajdziesz TUTAJ i wyślij go na adres sklep@zabawydokawy.pl. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku dni roboczych.